Sunday, August 22, 2010

for u dayah..

HAPPY BIRTHDAY SITI NURULHIDAYAH BT YUSOP!!!....aku tulis kali  ni bcoz of u  my dear...hehe....smlm besday my bff  dayah..tp aku yg dpt hadiah..haha...ika nak wat suprise sekali dah terkantoiii...haha xpasal2 kena bg awal....aku dapat 120 pallet eyeshadow..cantik!colourful!...pasni ari2 aku main mekap2..haha...meh dayah, aku mekapkan ko he.nak??..





 













 td kale merah untuk dayah,,yg ni pink untuk ul plak..hehe... ul...ul....
smlm wat donat heee...mesti sedap.bentuk pun mesti dah cantik sikit..haha...

ha yg kuning ni untuk sape lak?untuk wawa!!!mis u laaa...bile nak jumpe nii... 
rindu tol kat kawan2 aku ni....xde kawan yg leh celen korang.hehe....mis u all so damn much!! xsabar nak jmpe korg...
la gu ni tok korg....

friends forever   

No comments:

Post a Comment